par Driller the only one » 25 juin 2011, 15:30
Hi Driller et forum.
You can use this name of course, especially on that server with your stats.
But like Sniip3 said, stats are based on ip (or guid), and not on name. Name is more for social status.
After the release of UrtHD, you can not use someone else passport name.
So its just a matter of time and you have to drop that name, you wont be able to use it.
Untill then its ok to use Driller on that particular server, im not an uptown fan xD
But its just confusing to have more than 1 Driller on urt-forums, im my opinion. Especially with new passport.
Okay, urt.ft community knows now that Driller is not Driller xD
And it looks like Driller is friendly guy
Soluton to avoid confusion would be to rename Driller to Driller2, and me to Driller
(although i wont come back here often..)
Bye
GOOGLE TRANSLATE
Salut Driller et forum.
Vous pouvez utiliser ce nom, bien sûr, surtout sur ce serveur avec vos stats.
Mais comme Sniip3 dit, les statistiques sont basées sur IP (ou GUID), et non pas sur son nom. Nom est plus pour le statut social.
Après la sortie de UrtHD, vous pouvez pas utiliser quelqu'un de passeport le nom reste.
Donc c'est juste une question de temps et vous devez laisser tomber ce nom, vous ne serez pas capable de l'utiliser.
Jusque-là son ok à utiliser Driller sur ce serveur particulier, je ne suis pas une fan xD uptown
Mais c'est juste confusion pour avoir plus de 1 Driller sur URT-forums, messagerie instantanée mon avis. Surtout avec un nouveau passeport.
Bon, la communauté urt.ft sait maintenant que Driller Driller n'est pas xD
Et il ressemble Driller est gars sympathique
Soluton pour éviter la confusion serait à renommer Driller au Driller2, et moi à Driller
(bien que je ne reviendra pas ici souvent ..)
au revoir