[JEU] League of Legends

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Empire
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Empire » 12 nov. 2012, 00:02

Maokai, skarner, shyvana, mundo, lee sin

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Sangokan
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Sangokan » 12 nov. 2012, 00:03

Zmb a écrit :karma / soraka / kassadin
Jax :)
Je prône les vertus du profil bas, l'eau qui dort fait plus de dégâts qu'un chien qui aboie mais ne mord pas.
Le 426 atteint la plénitude,
mais j'ai la fureur de vaincre, perdre n'est pas dans mes habitudes.

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Viice
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Viice » 12 nov. 2012, 00:28

GAREN ! Ou bien, encore mieux Alistar qui est vraiment trop op ;)
Et Dieu créa le plus magnifique des Pays... La France!
Et pour ne pas rendre les Belges Jaloux, il créa les Français.

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Glucose
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Glucose » 12 nov. 2012, 00:31

never say no to lulu

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PoMeLLo
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Re: [JEU] League of Legends

Message par PoMeLLo » 12 nov. 2012, 00:31

karthus plz
ლ(ಠ益ಠლ) ლ(°ç°ლ) ლ(-_-ლ) ლ(O.Oლ) ლ(^_^ლ) ლ($_$ლ) ლ(T.Tლ)

Requiem
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Requiem » 12 nov. 2012, 07:39

xNr a écrit :Quels sont les meilleurs jungler du moment ?
maokai, shyvana, lee sin, amumu (qui revient à la mode), skarner, nunu

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orijin
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Re: [JEU] League of Legends

Message par orijin » 12 nov. 2012, 09:50

Il m'a fait bander le totl.

Une ambiance de folie, des matchs agréables. SAUF quand curse.eu jouait. Ok j'etais pour eux de A a Z. Mais Angush ADORE JAX (son main). Et ces retards ne le bannent pas :d Un jax c'est meilleur qu'un renek en late ffs.

Du coup, bah c'est la loose .
blue waffle dans ta mere

AeDeN
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Re: [JEU] League of Legends

Message par AeDeN » 12 nov. 2012, 13:45

Perso, mon main jungler reste jax. Farm assez safe. Gank facilement. Peut aller counter jungle et tenter de tuer le jungler adverse.
Et en late game, c'est une machine.

Dans un style moins offensif, amumu est tout aussi efficace.
Il gankera moins dans les débuts de game, mais en fin de partie, ses engages carry.
<KoS>Aeden
Distributeur de damouges depuis 2009

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Syfode
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Syfode » 12 nov. 2012, 16:19

Image

je fais rarement des scores comme ça.

j'aime les normal games @ 200 wins.

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Selenium
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Selenium » 12 nov. 2012, 16:22

squoi ton nick Syfode ?

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Parkas
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Parkas » 12 nov. 2012, 19:48


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Re: [JEU] League of Legends

Message par Syfode » 12 nov. 2012, 21:50

le PAAAAAAAAAAAAATCH NOOOOOOOOOTE
Season 2 has officially ended!
Eligible summoners will receive loading screen borders, profile banner trims, forum badges, and the Victorious Janna skin immediately
Summoner Icons will be distributed over the next week
Elo ratings have been compressed towards 1200 and system confidence in ratings has been reset.
Placement matches must be completed before Elo will be visible again.
Ranked stats have been cleared and archived under the "Season 2" option in the dropdown.

Brand
- Pyroclasm can no longer bounce more than 5 times.

Elise
- Neurotoxin Ability Power ratio increased to 3% per 100 Ability Power from 2%
- Venomous Bite Ability Power ratio increased to 3% per 100 Ability Power from 2%
- Cocoon
Missile speed increased to 1450 from 1300
Now reveals the target if it hits
- Spider Form bonus magic damage per attack Ability Power ratio increased to 0.3 from 0.2

Kassadin
- Nether Blade
Ability Power ratio increased to 0.3 from 0.15
Bonus damage no longer hits inhibitors or the Nexus

Katarina
- Bouncing Blade initial damage reduced at later ranks to 60/90/120/150/180 from 60/95/130/165/200
- Sinister Steel damage reduced at later ranks to 40/75/110/145/180 from 40/80/120/160/200

LeBlanc
- Distortion Mana Cost reduced at later ranks to 80/85/90/95/100 from 80/90/100/110/120

Lux
- Final Spark visual effects no longer appear at the wrong angle if aimed beyond the edge of the map

Renekton
- Slice and Dice no longer reduces Dragon's Armor

Soraka
- Infuse tooltip now states the correct Ability Power ratio at 0.6

Twisted Fate
- Pick a Card tooltip now describes the correct behavior in regards to Blue card's Mana restoration

Twitch
- Deadly Venom now has a new particle for maximum stacks
- Ambush tooltip now describes the correct behavior in regards to delay before entering invisibility

Veigar
- Equilibrium Mana Regeneration increased to 1% from 0.75% per 1% Mana missing

Volibear
- Majestic Roar now fears minions and monsters for 3 seconds instead of 2

Xin Zhao
- Crescent Sweep now properly procs Spell Vamp and other effects (e.g. Rylai's slow)

Yorick
- Omen of War now works properly with Life Steal

Ziggs
- Short Fuse now deals 150% damage to structures

Zilean
- Time Bomb now breaks Recall immediately when cast on an enemy champion.

Items
- Blackfire Torch
New Recipe: Kage's Lucky Pick + Haunting Guise
Total Gold Cost: 2950 (combine cost: 700)
+70 Ability Power
+250 Health
Unique Passive: +15% Cooldown Reduction
Unique Passive: +20 Magic Penetration
Unique Passive: Your spells burn for an additional 5% of the target champion's maximum Health in magic damage over 3 seconds. Each second burned consumes a charge. One charge is generated each second.
Now available on Twisted Treeline and Crystal Scar.
- Hextech Sweeper
New Recipe: Amplifying Tome + Amplifying Tome + Kindlegem
Total Gold Cost: 1920 (combine cost: 200)
+50 Ability Power
+300 Health
Unique Passive: +10% Cooldown Reduction
Unique Passive: +10% Movement Speed
Unique Active: A stealth-detecting mist grants vision in the target area for 10 seconds (1 minute cooldown).
- Lord Van Damm's Pillager
Reduced health by 50
Reduced armor penetration by 5
- Wooglet's Witchcap
New Recipe: Needlessly Large Rod + Chain Mail
Total Gold Cost: 3500 (combine cost: 1200)
+100 Ability Power
+50 Armor
Unique Passive: Increases Ability Power by 25%
Unique Active: Places your champion into Stasis for 2.5 seconds, rendering you invulnerable and untargetable but unable to take any action (90 second cooldown)
Now available on Twisted Treeline and Crystal Scar
- Removed Zhonya's Hourglass from Twisted Treeline and Crystal Scar
- Removed Rabadon's Deathcap from Crystal Scar

General
- Ignite is now only castable on enemy champions
- Champion passives will now have their cooldowns represented on their passive icon

Co-op vs. AI
- Twisted Treeline bots should now favor defending their base over taking altars.
- Twisted Treeline bots no longer get stuck at the summoning platform when an inhibitor is under attack.
- Custom game Summoner's Rift bots now use the same push logic as beginner Co-op vs. AI bots, which should address several issues of bots getting stuck on the map
- Added a pathing workaround to prevent Summoner's Rift bots from getting trapped in certain areas of the map (e.g. Baron pit)
- Battle Training bots should no longer get stuck during the tutorial

Twisted Treeline
- Reduced Vilemaw's starting damage, increased his starting health, and reduced his health scaling
- Slightly tweaked walkable space in several areas to allow Flashing over walls
- Brush beside altars removed
- Altars now unlock at 3:00 minutes instead of 2:00
- Altars now grant a 3 gold bonus per kill, down from 4
- Minion base gold rewards increased by 1 to compensate
- Jungle monster gold and health values rebalanced
- Removed Thornmail from the purchasable item list

Crystal Scar
- Reduced passive mana regeneration
- Increased mana gained from Health Relics
- Changed windmill rotation speed so gears no longer clip

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Re: [JEU] League of Legends

Message par orijin » 12 nov. 2012, 23:14

Pas de gros buff(sauf elise,fin normal), pas de gros nerf.
blue waffle dans ta mere

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Syfode
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Re: [JEU] League of Legends

Message par Syfode » 12 nov. 2012, 23:43

Les cotes Elo ont été ramenées vers les 1200, et l'estimation de vos cotes par le système a été réinitialisée.
Euh, wtf ?

Si presque tout le monde retourne vers 1200 ça va être la merde.

(normalement c'était censé être (1250+elo actuel)/2 )

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SuiJin
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Re: [JEU] League of Legends

Message par SuiJin » 12 nov. 2012, 23:51

ptet pas pour la présaison?
][ThS][Piéton et pute arrogante

Pseudo LoL : Draco SuiJin
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stream : http://www.twitch.tv/SuiJinchuuriki

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